Selasa, 9 Ogos 2011

ISU PANAS: Wanita menghina islam akhirnya terbongkar


Inilah antara makhluk paling lahanat kat muka bumi...

kita bagi rejam sampai nyawa2 ikan... pastu bagi tahan ISA pasal makhluk ni dah mengganggu ketenteraman awam , menghasut , mencaci , memaki penganut beragama islam ... walaupun orang islam sikit pun takde jentik beliau... memang tak layak bercampur dengan masyarakat...



Sabarrr... sabar... sabar...

bulan puasa... tak baik marah2...

ok.. ok... (",)



Tahniah kepada Gaysec atas pendedahan ini...

korang memang Super-Pro-Hackers...

Nak tunggu SKMM memang berjanggut n berjambang

pun tak dapat tangkap makhluk lahanat ni...




wooo..akhirnya…..ini lah padahnya….bila agama letak kat lutut, nak kata bodoh kang terasa pulak nak kata pandai tapi memang bodoh, makcik oh makcik, apa kejadah la objektif mak cik ek..

minggu lepas pihak hacker tanah air yang digelar gaysec telah berjanji untuk mendedahkan identiti sebenar Makcik Hajjah Sitt AlWuzara yang menghina agama islam. dan kini tiba lah masa untuk kita tahu siapa sebanarnya manusia yang tut nih…dikatakan orang ini aktif di

Malaysian Apostate FB Group

Malaysian Athiest, Freethinker, Agnostic

Friendlyatheist.com

apabila makcik nie online dia akan guna proxy agar tidak mendedahkan ip address yang sebenar, dan terdapat satu gambar beliau bersama-sama dengan Marina Mahathir



dan ada banyak lagi bukti tentang dia nie yang korang leh baca kat laman GaySec mereka menyediakan slideshow yang lengkap dengan segala bukti yang korang leh tengok sendir

aku tak tau apa yang akan mereka-mereka buat setelah tau siapa sebenarnya Hajjah Sitt Al-Wuzara ini kerana ramai ingin tahu siapa dan sekarang ini sudah terbongkar

namun sebelum Gaysec mendedahkan bukti ini dikatakan Hajjah Sitt Al-Wuzara sudah mula kalut, ini yang dikatakan di fb Gaysec

[UPDATE] #OPS RAMADAN: Makcik Hajjah Al Wuzara sudah kalut.. kelihatannya dia sudah mula memadamkan semua jejaknya (traces)..tapi tindakan bodoh sebegitu hanya memerangkap dia sahaja.kerana kami awal2 lagi sudah menyimpan screenshot dan semua bukti2 amoi atheist ni.

Kalau nak ikuti siri pembongkaran sensasi ini, klik http://www.gaysec.org/ kerana menurut Gaysec pergerakan mereka ( `Makcik Hajjah Sitt AlWuzara` ) dinaungi dan dilindungi oleh beberapa org VVIP dan juga NGO di Malaysia dan di Singapura.



matlumat ini diambil dari andyhowtt dan sumber utama Gaysec


sumber maklumat asal/credit:

che-armad

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hope your good actions
to "SHARE/TWEET" this article ...
Thank you ... (",)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

p/s: moga dia mendapat hidayah sebelum ajalnya tiba... sory jika ada mana2 info yang salah...



1 ulasan:

amiey lee berkata...

memang melampau...mohon pada Allah semoga diberi hidayah mengenali islam secara baik... aminnn

Anugerah Illahi

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Hadiah Illahi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers