Jumaat, 19 Ogos 2011

PERHATIAN: Pemenang Contest Anak Senyum

Mama dah pos korang punya hadiah.. sila inform mama k kalu barang dah sampai... Sory lambat pos hadiah yang korang dapat... mama sibuk sket..huhu.... Apapon tahniah dari mama skali lagi...

p/s: Perhatian jugak kepada CUNA, mama dah pos nestum seperti yang dijanjikan... sory jugak sebab lewat pos... semoga irfan menikmatinya...hehe...


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


2 ulasan:

Mrs weck berkata...

Maaf lmbt reply. Ni Alamat saya ainiladly Abdullah 59 Jon wangsa perkasa 6, wangsa melawati 53300 KL. Terima kasih ya. Happy sgt sbb terpilih!

mama irfan berkata...

sory yer mama dah post dah hadiah hari tu.. nak pos, pos laju dah hentikan perkhidmatan sempena raya start 22 lepas... lepas raya mama pos na..

Anugerah Illahi

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Hadiah Illahi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers