Khamis, 20 Oktober 2011

terima kasih kwan2 atas teguran




dari semalam sampai la hari ni,mama banyak baca dari entry kengkawan yang tegur atas tindakan banyak blogger (termasuk mama la tuh) yang mensiarkan gambar bayi dalam keadaan mengaibkan... Sumpah mama x da niat nak mengaibkan sesapa termasuk arwah yang meninggal... tapi kekhilafan mama ni, mama akui.. mama dah remove dah entry berkaitan tersebut.... pada yang berkenaan, mama minta maaf atas kekhilafan mama...

niat mama cuma untuk menginsafkan mama dan orang yang membaca, agar perkara tersebut tidak berlaku lagi pada masa datang terutama di kalangan remaja...agar ia menjadi pengajaran dan pedoman terutama remaja sekarang agar berhati atas setiap tindakan... ia juga secara tidak langsung membuatkan mama lebih menghargai pada orang yang kita sayang.... menjalankan tanggungjawab sebagai ibu dengan lebih baik lagi... itu niat mama yang sebenar sedangkan mama langsung x terpikir kesan yang lain...tapi mama akui mama salah... bak ayat 'niat tak menghalalkan cara'...

mama dengan rasa rendah diri mohon maaf...

p/s: yess mama pon mengalirkan air mata bila melihat kejadian tersebut....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




4 ulasan:

Aku Ibu Muda berkata...

ok la atleast u sedar dan membuat permohonan maaf kan

ada blogger2 yg mengaku otai ni, walau ditegur secara baik pun masih buat tak tahu je. sedih!

hilang rasa hormat :(

mimie.. berkata...

laa yeke..tak perasan pulak mimi bila baca entry tu..sebab sekadar renungan..tp takpe..setiap manusia tak lepas dr melakukan kesilapan..stay co0l okeyh~

Zie berkata...

Ada orang tegur ker pasal letak gambar tu...

Emm tapi memang tak sampai hati tengok gambar tu... apapun... siapalah yg snap gambar tu? memang tak patut.

mama irfan berkata...

diaorang x tegur mama secara direct pon... ia dituju pada blogger2 yang post entry x sepatutnya... tapi mama pon terkesan gak la atas teguran tu n mama akui kesilapan mama... sebab tu mama publish entry ni...

Anugerah Illahi

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Hadiah Illahi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers