Khamis, 24 November 2011

Balik Kampung


Hari ni kakak mama ajak balik kampung ngan dia... Disebabkan hari ahad dia nak buat akikah untuk anak dia yg comey itu si bambam Mikael... tapi skang mama rasa serba salah la.... hati ni 50-50 ja sama ada nak pergi atau tak... ya la... korang tau brapa orang yang balik kampung skali? 5 orang lak tuh.... x termasuk lagi anak dia mikael (3 bulan) dan irfan (anak mama)....5 orang itu adalah mama, kakak mama, abg ipar mama, adik mama, dan mak mama... camna nak sumbat dalam myvi jer... kalau diorang balik keta suami dia, x pa la gak mama nak tumpang.... ni keta tu abg ipar mama bagi kakak dia pinjam... so terpaksa la diaorang naik myvi ja... tu x kira barang yang nak bawa balik kg lagi... camna noks...pening mama skang...

kak mama n mak mama cakap ok ja... muat punya... tapi mama lak yang segan... nyusahkan orang..huhu... abah mama dah semangat dah ni bila dapat tau mama nak balik... sebab dapat jumpa cucu dia...adusss

cuba bagi pendapat kat mama yang buntu nih.... huhu

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Anugerah Illahi

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Hadiah Illahi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers