Isnin, 14 November 2011

Gelagat Irfan

Irfan skang suka sangat ajuk atau tiru gaya orang... contohnya kalau orang batuk atau bersin... dia pon nak buat jugak.... terhibur mama dengan keletah kamu sorang...uhu

banyak kali mama notice dia suka sangat buat2 nangis pastu cak2 pulak lepas nangis.. ni akibat asyik dok buat2 nangis depan dia la ni... kalau orang nangis ja, dia mesti cuak n pastu datang dekat, mai pujuk (pujuk cara dia la) x pon mai tengok kita nangis... bila dia mai mula la nak cak ngan dia sebab dia kena tipu... skang dia pulak yg buat camtu.... lawak kn? geram ja mama... cam nak cubit si dak tecit nih...


~stanby nak tutup muka dia~



~time ni tengah tutup muka dia sambil buat2 nangis~




~kalih muka kat mama sambil kata "cakkk"~



~ni ajuk orang sembahyang pulak dahh...~



~ni la budak yang x tahu rasa bersalah tuh... picit hidung kang.....~


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



6 ulasan:

lady butterfly berkata...

comel....budak2 cm gini mmg mcm2 akan ikut aksi org dewasa...

mama irfan berkata...

a,ah.. geram ja rasa kn???huhu

Papa Mifz berkata...

comel irfan nih...

nanti boleh geng ngan mifz yer...:)

I'm BUBU berkata...

Haha. Comel je IRFAN main cak-II ^^

mama irfan berkata...

papa mifz: mifz ngan irfan pon lahir bulan sama jugak kan? leh la gomoi2 main ngan irfan..hehe

mama irfan berkata...

bubu: comel cam bubu

Anugerah Illahi

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Hadiah Illahi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers