Rabu, 16 November 2011

Irfan main sambil marah-marah

semalam mama main ngan irfan... sakit perut mama dok gelak ngan gelagat ngan anak teruna mama sorang nih.... kisahnya, dia nak bawa blok mainan dia guna senduk, pastu dia nak masukkan blok tu dalam box dia.... sekerat jalan ja, x sempat nak sampai kat box tu, blok tu dah jatuh... marah dia sambil datang balik kat mama suruh mama letak balik dalam senduk tu... lawak sungguh....huhu... jom tengok...

~suruh mama letak blok dalam senduk~



~blok dia jatuh. luahkan kemarahan sambil pandang mama(kiut la syg)~



~letak ja dlm senduk, terus rebut dari mama~



~berhati2 dia bawak tapi akhirnya jatuh jugak~


~marah lagi skali sambil datang dekat mama (tengok la gaya protesnya)~

~nampak x box yang mama tandakan tu? ha box tu la yang dia nak masukkan blog dia~



~budak yang slalu buat hati mama gumbira~


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



4 ulasan:

fieda berkata...

seronok tgk ragam anak2 kecik...

MamaRayyan berkata...

hehe...pandaila irfan nih:)

My Aisy berkata...

eh sama lah mainan tu gan aisy...hehe...alololo comeinyer muka marah...hehe

Papa Mifz berkata...

seronok kan tengok gelagat anak2...

Anugerah Illahi

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Hadiah Illahi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers