Jumaat, 30 Disember 2011

Apb Irfan datang opis

punya la malas nak update, jumaat lepas benda ni jadi, jumaat hari ni baru mama update... huhu... alkisahnya, opah a.k.a pengasuh irfan cuti jumaat lepas.... kebetulan pengasuh member mama pon cuti jugak.... kami berdua terpaksa bawa anak masing2 datang opis... bila dua budak ni bertemu. macam2 kelakuan yang kita leh lihat... nak tegelak pon ada... hehe... irfan mentang2 budak tu pompuan, sebaya lak tu, ada skali tu, dia boleh pergi cium pipi budak comey tu...fatihah (nama budak pompuan tu) pon merelakan ja irfan cium dia... haishhh anakku jangan buat camtu dah tau... terutama skali bila kamu besar... mama x redha kamu buat camtu bila kamu dah besar nanti melainkan kamu da kawen tau... ingak amaran keras mama nih...huhu....

~sebelum ni fatihah x datang lagi... irfan pon jadi otai la~



~marah mama x bagi makan kuih loyang~



~dapat makan ok la dia~



~skang kalu suruh dia smile, suka buat muka kerang busyuk camtu....huhu~



~fatihah da sampai, irfan asyik tenung ja... (dlm fikiran kiut la awek ni..huhu)~



~tengok tu smpi mencangkung tengok fatihah, fatihah buat derk jer~



~aik nak wat apa plak tu?~



~x cukup satu telefon, irfan tolong bagi lagi satu~


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


9 ulasan:

amiey lee berkata...

heeee besttt nye boleh bawak anak ke opis

mama irfan berkata...

kenapa amiey x leh bawak anak ke opis ka?

iizla berkata...

bestnya dapat bawak anak gi opis. kalau pengasuh cuti, terpaksa la cuti jugak nak jaga anak, duk dendiam kat rumah. huhu

mama irfan berkata...

iizla x leh bawa anak kat opis jugak ka? kadang2 anis pon amik cuti jugak time pengasuh cuti... ikut keadaan la..jumaat tu rehat panjang sket, leh la bawak irfan dtg opis..hehe

fieda berkata...

amboi2 irfan..ada awek ye..

wardah @ fie shah berkata...

Alolo comeynye dua2 pun..

mama irfan berkata...

fieda: awek comey

wardah@fieshah: thanks

Kakzakie berkata...

Dulu masa anak kakak kecik pun selalu bawa anak ke ofis - terutama masa demam. Cutelah Irfan:)

Papa Mifz berkata...

wah Irfan dpt jumpo awek la...:)

Anugerah Illahi

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Hadiah Illahi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers