Jumaat, 9 Disember 2011

Irfan ada selimut busuk

mama notice setiap kali nak tido, mesti irfan tercari2 selimut dia tuh... kalu x jumpa dia akan meragam sambil tangan tergapai cari selimut tuh...bila da bagi baru dia dapat nyusu ngan tenangnya pastu terus tido.... sebenarnya selimut tu asalnya kain tuala besar mama alas tido irfan atas katil.. tapi lama2 jadi selimut palak... skang da x jadi selimut sbb asal selimut ja, dia tarik habis selimut tu buat peluk..huhu


~time nak tido ja, mesti dia carik selimut nih~



~lampu da di gelapkan, hanya tunggu mama nak bagi susu ja (time ni sblm dia nangis ngantuk n nak susu..hehe)~



~da selamat tido dah, selimut pon da x jadi selimut, jadi bantal peluk ataupon bantal dakap..hehe~


~sejuk hati mama tengok sayang tido ;)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



2 ulasan:

Mrs Nageb berkata...

Seronok taw tengok anak kita ada habit cenggitu..comel jerk...

mama irfan berkata...

a,ah... seronok jer bila kita pegang selimut dia, dia kalut dtg kat kita sambil muka sengih..hehe

Anugerah Illahi

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Hadiah Illahi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers