Rabu, 14 Disember 2011

Irfan nangissss....


nangis dekat pintu (sebab babah da di sebalik pintu tu)

TAU SEBAB APA IRFAN NANGIS???
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
Irfan nak main bubble....

alkisahnya pistol bubble dia da rosak (sebab irfan baling ke lantai)... disebabkan irfan nak sangat main, babah pon masuk la dalam bilik cari benda spt dawai untuk buatkan lubang untuk tiup sabun tuh....  tu yang nangis depan pintu tu sbb babah dia x bg masuk n x dapat main....


~mengekek gelak bila dapat main... mama kat dapur pon nak tergelak ngan kerenah anak teruna sorang nih...hehe~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
sangat rindu ini budak



5 ulasan:

syud berkata...

alaaa comei tgk irfan dok nangis depan pintu...pastu udah gumbira dh dpt main bubble...

Marina berkata...

comei jer....marina penah beli utk anak buah pistol bubble...tak sampai satu hari dia pakai bateri dah abis...sabar je la...

mama irfan berkata...

syud: nak tergelak tau..mula2 nagis beria, bila dapat main, gelak sungguh dia...hehe

marina: sama cam irfan punya la... x smpi sehari da rosak..huhu

intan_blur berkata...

dia ttp hensem wlupun nangis sekalipun..;)

mama irfan berkata...

thanks intan....hehe

Anugerah Illahi

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Hadiah Illahi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers