Khamis, 22 Disember 2011

Membazir Ja...



Hari ni mama ada tapaukan lebihan makanan yang mama masak semalam... saja masak lebih untuk bawa ke opis... yang lawaknya.... mama langsung lupa dengan bekal tersebut sampai la waktu rehat tengah hari... time nak beli makanan, baru mama teringat yang mama ada bawak nasi... terus mama x jadi nak beli makan tgh hari dan naik atas untuk tengok samaada makanan tersebut masih elok atau x....

bila sampai opis, cari punya cari, x jumpa bekal tersebut.. entah dekat mana la mama letakkan bekal tersebut... mungkin dalam keta, dalam umah ataupon depan umah pengasuh... geram ja rasa... terpaksa turun bawah ke kafe balik order makanan lagik skali...hrm.... pelupa sunggug mama skang nih..... banyak makan semut kot...hehe

3 ulasan:

Azi berkata...

jrg bawak bekal tu yg lupa tu...hi3 kelakarla mama ni

Mrs Nageb berkata...

kesian plak kat mama irfan ni ya...dah takde rezeki namanya tuh.... :)

Masduranisaqaseh berkata...

pelupa plus kalut..... huhuhuhu

Anugerah Illahi

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Hadiah Illahi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers