Rabu, 4 Januari 2012

Jumpa Blogger Mas

Minggu sudah mama dapat jumpa bisnesswoman a.k.a mas... actually mama da beli barang dekat dia... budi baik mas mama x lupakan sbb sanggup kasi diskaun dan hantar barang tersebut sampai umah.... dah tu nyusahkan mas pulak... sebelum ni mas ada datang putrajaya nak antar kat mama... time tu kul 8 kot mas mesej mama nak jumpa mama tapi dia nak jumpa cust dia dulu... mama pon beria janji bagai... kul 9 lebih camtu, mama pon bawak irfan masuk tido... cam besa mama akan nyusukan dia.. (dlm hati ingat senang la sket keluar umah, bila irfan tido).. last dua2 skali tertido.. sedar2 mama tengok jam dah dekat kol 11.... tengok mesej, mas dah balik umah dah sebab mama x balas mesej mas....mama minta maaf sesangat pada mas sbb x jadi jumpa hari tuh... mama betul2 x sengaja tertido... hset plak kalu mesej bunyi memang slow...(just beep ja)... mas lak x call, hanya mesej mama cakap nak otw jumpa mama.... mama langsung x dengar bunyi mesej... sory ya...nyusahkan kamuu...


perjumpaan kedua baru jadi.... dapat la mama bertemu mas yang sangat ramah n baik hati... suka bangat berkenalan ngan kamu... frendly ja rasa... yang lawaknya mama leh tersilap amik duit... kat lif baru perasan duit x cukup...dah turun lif terperasan mas dah smpi, x kan nak patah balik pulak, terus jumpa dulu.... mas tanya pon mama x gtau sbb malu sesangat... punya nak cover malu, mama bawa irfan skali turun bawah... tapi irfan yang cewi x nak langsung kat orang...grrrrr.... tapi nasib dia x mo, entah bila la dia melepas sedar2 time nak naik umah bau semerbak ja..hehe....

btw pada mas, padan sangat ngan irfan... really cute... thanks ya sekali lagik.... nice to meet you ;)


inilah hot mama tuh... len kali kita jumpa lagi yer..

p/s: mas asal orang penang ka?


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


5 ulasan:

Ainul berkata...

beli PB ye :)

IntaNBerliaN berkata...

k la.. akhirnya dpt gak jumpa walaupun jnji kali ke 2 :-)

IntaNBerliaN berkata...

k la.. akhirnya dpt gak jumpa walaupun jnji kali ke 2 :-)

fieda berkata...

seronok jumpe kawan blogger kan..

mama irfan berkata...

ainul: x la... beli kasut untuk anak

intan: a,ah.... dapat jugak jumpa..hehe

fieda: tu la... kenal di alam maya ja kan? tringin nak jumpa fieda n sume teman blogger..huhu

Anugerah Illahi

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Hadiah Illahi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers