Khamis, 22 Mac 2012

Alhamdullillah.....Irfan Menang

Pagi ni mama masuk opis lambat sket....Mama pergi klinik... Bila sampai ja trus budak opis mama a.k.a k.rose wish tahniah... ingatkan pasal apa... rupanya dia ucap tahniah sebab irfan salah seorang pemenang Manjacute Love Baby... alhamdullillah.... mama happy sesangat... Walaupon menang tempat ke-4, mama syukur sangat.... ada rezeki jugak untuk irfan... bukan apa... mama ingat x da harapan dah nak menang... sebab semua calon tersangat la comel....pastu pulak mama tengok anak2 lain banyak komen lagi dari komen irfan yang alahai seciput ja.... apapon mama syukur sangat.... ^_^

jom tengok senarai pemenang ataupon trus klik SINI untuk tengok blog tuan penganjur sendiri.....


“WINNER SI MANJAKU CUTE CONTEST”

~memang comel ni budak...congrate~


~ini budak mak aihhhhh.... komen gambar ni punya la banyak.... dekat 100++(ingatkan dia yg menang)~



~sedap nama dia secomel orangnya~



~tahniah sayang~



~congrat too!~


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
tabung irfan



13 ulasan:

Kakzakie berkata...

Tahniah dari kakak. Kakak komen 3 kali dan kakak memang suka tengok Irfan...

mimie.. berkata...

tahniah irfan...
patutnya irfan bole dapat no.1 tu..tp oklah kan dapat jugak ^_^

intan_blur berkata...

congrats ifan...
comel irfan kat dlm gamba tuu..sesuai..

Kasih Ibu berkata...

wah..tahniah to irfan and his mama too... =)

Rose berkata...

tahniah irfan comei....hadiah share ngan rayyan blh....heheheee ^_^

kayyana berkata...

tahniah irfan.. mmg cute pun.. hehehe

Aya Ariel berkata...

bestnye..tahniah irfan :)

eB ezrin berkata...

tahniah :)

IntaNBerliaN berkata...

tahniah

rDnA berkata...

Congrate irfan!!

fieda berkata...

alhamdulillah akhirnya irfan menang jugak..

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

Tahniah Irfan..klu dah rezeki xkemana kan!

mama irfan berkata...

alhamdullillah... mekasih ya semua... mama hargai sesangat

Anugerah Illahi

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Hadiah Illahi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers