Jumaat, 30 Mac 2012

Ayam RM2.90/Kilo Di Carrefour

Murah kan? hanya hari ni ja promotion ni.... mama beli 2 ekor ayam harga RM12 ja... tu pon saiz ayam dia... mak aiihhh punya la besar....weekwnd ni family mama dari kulim nak datang umah...tu yang beli ayam banyak tuh.. hehehe


HARI NI SAJA TAU ^_^

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
tabung irfan





13 ulasan:

rDnA berkata...

mak aiiii murahnya!

♥ Elin ♥ berkata...

murah...!! sini x dpt murah mcm tuh1

anitadiana berkata...

betul ke ne mama irfan..murah tu..pasar pun tak dapat harga mcm ne...nak gi juga lah tq ya...

Azi berkata...

wah murahnya.. tp xde kesempatan nk pi carrefour hari ni..

Azi berkata...

wah murahnya.. tp xde kesempatan nk pi carrefour hari ni..

LYAfrina berkata...

a ah..mmg murah la..kalo kat sini.. mana nk dpt harga ni

sudipVSsenduk berkata...

alamak! ruginya! baru terbaca hari ni.. huhuhu

Papa Mifz berkata...

mmg murah...!!

Princess Solehah berkata...

amboi...murah bebenor tu :) tapi tak pernah pergi sana pun hehe. Selalu ke Mydin aja

intan_blur berkata...

murahnyeee..!!
susah anis nak jumpe harga mcm nih..
sume barang dah naik..hehehhe..
untong la ifan.. ;) rezeki

intan_blur berkata...

murahnyeee..!!
susah anis nak jumpe harga mcm nih..
sume barang dah naik..hehehhe..
untong la ifan.. ;) rezeki

wan nurul hezrina berkata...

semua cawangan carreforeker?memag gila2 nyer murah..huhu

mama irfan berkata...

yup... semua carrefour buat jualan yg sama... tapi dah habis la... cuma sehari tu ja dia offer camtu....memang berbaloi tau....

Anugerah Illahi

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Hadiah Illahi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers