Isnin, 26 Mac 2012

Esok Bermalam Tanpa Irfan

Tulis tajuk ja dah hati ni terasa sedih.... macam mana la esok nak tinggalkan Irfan.... Sejak lahir sampai la hari ni mama x penah tinggalkan Irfan seharian.... Even kena outstation pon mama angkut skali irfan p....Sok mama kena uruskan majlis APC di kuatan, Pahang untuk Jabatan mama.... Dah x dapat nak elakkan lagi majlis ni... mama kena pergi jugak atas tuntutan kerja.... mood rasa down sangat... dalam kepala dok pikir macam mana la keadaan Irfan tima mama x da nanti.... terutama time malam... Dah la Irfan still breastfeed..... malam mesti carik mama punya... nnti x tau la dia mau ka tak minum botol yg babah dia buat....


Sok pagi2 lepas subuh mama dah berangkat dah ke Kuantan, bermalam kat sana, hari rabu tengahari lepas majlis selesai, trus rushing balik putrajaya balik.... Harap Allah permudahkan perjalanan pergi, balik dan sepanjang majlis tersebut...amin....

to irfan: be a good boy ya sayang..... behave your self sepanjang ketiadaan mama.... mama sayang kamu sangat.....(tinggal suami pon x sesedih camni ^_*)

~inilah jantung hati mama itu~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
tabung irfan





11 ulasan:

sudipVSsenduk berkata...

Don't worry, everything will be okay.. Insyallah

mama irfan berkata...

InsyaAllah..

Kakzakie berkata...

Kalau boleh angkut mesti nak bawa sekali tapi itulah tuntutan kerja terpaksalah.... insya-allah Irfan ok dgn nenek.

intan_blur berkata...

insyaAllah..smoga sumenye bjlan ngan lancar..amin..
ifan bdk baik..noty sikit jek..kan ifan kan..hehheheh.. ;)

mama irfan berkata...

kak zakie: tu lah... kalu boleh da lama angkut irfan p skali....huhu. irfan dok ngan abah dia sorang ja... nenek dia x jadi mai

intan: hope camtu lah...amin ya rabb

IntaNBerliaN berkata...

sedih ooo bila berpisah dgn ank walau sekejap kan..

fieda berkata...

sian irfan...ala..takder ape2 la..

Annyssophellia berkata...

ala xpe tinggalkan nak sbb kerja...

eB ezrin berkata...

mmg sedih oo nk tinggal anak.
kalo eB, ari2 pn nanges ;p

Papa Mifz berkata...

time kono berjauhan nih mmg tak seronok kan perasaan nyer...huhu

fieda berkata...

kak fieda singgah ni..

Anugerah Illahi

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Hadiah Illahi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers