Rabu, 21 Mac 2012

wOrDLeSS wEdNeSdAy : tringin sangaaaatttt



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
tabung irfan




19 ulasan:

:: Mrs.Eady :: berkata...

nak jugakkk...

mama irfan berkata...

jom beli.... maasalahnya x tau kat mana jual...huhu

Kasih Ibu berkata...

ME TOO...TERINGIN SGT..HU..HU..
NAK BUAT MLS PULA, CAM SUSAH JE..BELI JELAH...=)

syud berkata...

sama laa kita.. akak pn tringin jgk rainbow kek ni.. rasa mcm nk cuba buat.. tp malasnyaa tuh tahap cipan..heheh

Afida berkata...

wahhh sangat menarik raninbow color tu kan :D

::Jemputlah ke blog saya::

Afida berkata...

wahhh sangat menarik raninbow color tu kan :D

::Jemputlah ke blog saya::

izla berkata...

wahh ape tuh??
nampak sangat menarik!!

fiza berkata...

Dah merasa kek nih, sedappppppp ☺☺☺

mimie.. berkata...

nakk..macam sedap je...buat lah anis,nanti boleh bawak pegi ofis bg aku sikit haha

Zie berkata...

kek pelangi yer,, hehehe cepat cari...

kena tempah tapi tak thu mna yg terdekat dengan rumh kan?

fieda berkata...

kak fieda pun nak...meleleh dh air liur

L berkata...

huuu.. sedapnyer tgk. nt bile beli jagn lupe L tau3.. huu

jom tambah ilmu sikit..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2012/03/turunnya-nabi-isa.html

IntaNBerliaN berkata...

adoiii tersilap terjah pulak.. sekali terpandang kek yg mmg dah lama saya teringin.. adoii..hihi

✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ berkata...

sedap ke?? teringin nak rase tp kat ganu ni jenuh la nak carik :(

mama irfan berkata...

loh rupanya banyak jugak yang kepingin ini kek macam saya jugak...hehehe

intan_blur berkata...

betul2..betul...
intan pun teringin..tgk fb..dorang mkn nih..tgk blog..ramai yg mkan nih..adoiiii...jiwa x keruan dibuatnye..

sudipVSsenduk berkata...

cuma mampu lukis pelangi di kertas je..huhuhu

Kazman / Sue berkata...

salam kenal dari kami sekeluarga....


wahhh... kalau macam ni semua orang teringin....

mama irfan berkata...

intan: tau x pa... nanti sapa yg penah makan update yer...hehe

sudipVSsenduk: try la buat... pastu pos kat mama...heheh

kazma/sue: a,ah... rupanya banyak yg teringin gak

Anugerah Illahi

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Hadiah Illahi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers