Ahad, 29 April 2012

Dah sampai Kampung ^_^

Salam..
pagi yang ceria...
bangun ja hati dah berbunga riang..
Irfan pon bangun awal.
bangun ja trus dia amik mikal (sepupu dia) punya walker
anak oh anak...
bukan zaman sayang dh nak ber'walker' ni..
dah pandai jalan dah sayang, x yah pki walker dh..
hrm.... layankan jer la....

~home sweet home...love it~

p/s x sabar nak p langkawi esok... harap perjalanan kami dipermudahkan...amin~

^_^

6 ulasan:

NOOR FATIN berkata...

semoga selamat pergi dan pulang.. amin ;)

IntaNBerliaN berkata...

ooo nak g bercuti ke pulau langkawi ek.. sy plak, ari selasa ni nak g pulau pgkor.. mood pun dh xsabar ni..hihii

izla berkata...

wowweee..bestnya balik kampung dan berjalan2...
saya terperap kat office je..haha

sudipVSsenduk berkata...

tempat jatuh lagi dikenang...

moga semuanya berjalan lancar.. enjoy

Papa Mifz berkata...

selamat bercuti ke Langkawi...:)

Princess Solehah berkata...

wah...nak pi langkawi eh? memang dah lama sgt tak ke sana...teringin juga nak pi langkawi heheh

Anugerah Illahi

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Hadiah Illahi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers