Jumaat, 27 April 2012

Irfan kena buli

minggu lepas aunty2 irfan datang umah...
habis dikerjakan irfan tuh...
dah macam model x bertauliah irfan...
last skali, terkejut tengok apa yg makcik2 tu buat...



~tengok tuh... dibaginya pakai dress kat teruna ni~



~sila abaikan gambar blurr tersebut.....hehehe~


P/S: terkejut pon ada... nak tergelak pon ada... doaku pada tuhan jangan la anak mama besar nanti ke arah camni... nauzzubillah.... seronok2 jugak, tapi pikir banyak kali tengok gambar ni... skang zaman da macam2 skang... seram ja kalu pikir....


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
tabung untuk irfan






2 ulasan:

mama leen berkata...

Hehe... Ape benda la yg di blurkan tu.. Huhu

Kasih Salina berkata...

salam mama irfan..bertambah cute jadinya Irfan pakai dress..dress sape yg Irfan pakai tu..memang btol la, risau kalo budak2 kita bt camtu, takut dia teriukut2..

Anugerah Illahi

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Hadiah Illahi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers