Jumaat, 27 April 2012

Three Sisters (korea drama) yg sgt best


salam...
nampak tak gambar tiga orang comel di atas?
itulah three sisters tersebut...
kisah mengenai 3 adik beradik yg mempunyai kisah sendiri....
3 jalan cerita kehidupan yg berbeza....
best sangat cita ni...
sesapa yg ada ONE HD mai pakat2 tengok...
actually mama x tau cita dia kul bapa kalu hari biasa...
mama selalu tengok episod marathon setiap hari sabtu...
dari kul 9.30 pagi sampai la 12.30 hari cita tu start...


meh serba sedikit mama cita sal kisah setiap adik berdik ni...


KAKAK SULUNG

Myung Se Bin
seorang isteri yg sangat taat pada suami...
sanggup berkorban apa saja untuk keluaga beliau...
last2 suami dia curang ngn pompuan kaya...
bercerai ngan laki dia sbb pompuan kaya tu dah ngandungkan anak suami dia
pastu ditakdirkan berjumpa ngan laki kaya iaitu bekas suami pompuan kaya tersebut....
bila nak bahagia ngan laki kaya tu, dia disahkan hidap barah..

~bekas suami dia yg curang tuh~


~pompuan simpanan laki dia~




 
KAKAK NO 2


seorang janda anak satu...
tapi bukan anak dia, dia bela dari kecik sbb bekas suami dia bawak balik seorang bayi...
suami dia dah mati...
pastu kahwin lagi sekali ngan kawan baik mendiang suami dia....
bila anak dia besar sket baru dia dapat tau anak yg dia bela sebenarnya anak, adik mendiang suami dia...
adik mendiang suami dia (si pompuan) kawin lak ngan adik suami dia yg baru (ofkos la si lelaki)..
si lelaki ni x tau bini yg dia kawen tu penah beranak luar nikah ngan laki lain...
adik ipar pompuan dia ni buat macam2 cara utk tutup rahsia tu..
x mau bagi laki dia tahu...
sampai sanggup upah pembunuh untuk bunuh kakak dia ngan bekas kekasih dia dulu...

~suami baru dia~

~anak yg dia bela (comel kn???)~

~adik ipar dia yg jahat, mak sebenar budak di atas~
~suami pompuan jahat atas ni, adik lelaki suami baru dia~




ADIK

pon janda jugak...
da sorang laki miskin nak sangat kat dia, tapi dia x suka...
dia hanya cari lelaki yg kaya...
time dia nak g amerika kawen ngan kekasih dia, muncul seorang budak depan umah dia...
rupanya anak dia yg bekas suami dia jaga dari kecik...
suami dia nak kawen lain, so x sanggup jaga si kecil ni lagi...
rancangan dia nak p amerika pon tergendala sbb budak ni...
budak ni dah rosak didikan sbb dpegaruhi oleh gaya orang dewasa..
iaitu suka nyanyi,suka pki baju bling2, x akan nangis sbb ajaran nenek (nenek bekas suami dia) yg x akan bagi dia nagis...
semua pengaruh camtu buat dia nyesal sbb x jaga anak dia time bayi...


~ni la laki miskin yg nak kat dia tuh~


~anak dia yang muncul tiba2~

three-sister1 
~inilah keluarga bahagia tersebut~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


2 ulasan:

Kakzakie berkata...

Mesti gigih menonton selalu ye siri ini . Kakak tak tahu pun tapi mesti best bila kakak baca N3 ini macam dapat agak jln ceritanya..

Kasih Salina berkata...

salam kenal..huhu..cam best jer cite ni..

Anugerah Illahi

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Hadiah Illahi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers