Rabu, 4 April 2012

Tutorial pakai seluar versi Irfan Danish

salam semua..
ada sesapa yang masih x reti nak pakai seluar?
meh saya tunjukkan versi anak teruna saya...
cekidout ^_*
(sory gambar x brapa clear)


~mula2.... nagis dulu sebab mama marah x bagi main bedak ^_^



~pastu masukkan kedua blah kaki dalam sebelah seluar saja.... eh saya silap, sory jangan ikut... ~



~ok ini baru betul... masukkan sebelah kaki pada sebelah seluar, kalu agak2 susah sangat nk pki time duduk/diri buat cam saya, baring.....~




~bila kaki da msuk, sila tarik seluar tu yer~



~taraaaaa....... da siap... tapi versi saya nampak bontot la.... saya ingat dah pakai elok... rupanya nampak bontot la....tp x pa... sekali skala bagi angin masuk sket.... pastu saya dengan senang hati berjalan dalam umah tanpa rasa malu camni....

~sharing is caring (kan mama?)~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
last skali sila klik tabung saya ni yer... mak ajar saya menyimpan dari kecik ^_^







5 ulasan:

sueshe berkata...

hahahhahaha..comel :)

Balkish berkata...

hehehe...lawak Irfan...

syud berkata...

ahahahah sgtt kiuttt irfan pakai suaq mcm tu... bagusss.. budak cerdik, dh pndai pakai suaq seniri..

rDnA berkata...

hihhihi..lawakla irfan..boleh pulak pakai cam gitu

fieda berkata...

hihihi...terlebih sudaa...

Anugerah Illahi

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Hadiah Illahi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers