Selasa, 17 April 2012

Zikir yang sangat menenangkan jiwa

salam...
just nak share satu album zikir
Hafiz Hamidun - Terapi Jiwa
sangat menenangkan
sangat mendamaikan
sangat sedap
nak dengar hari2 ja
Irfan pon cukup suka zikir ni
kalu buka ja trus dia diam walaupon time tu dia tantrum
kuasa Allah
budak x tahu apa pon suka dengan alunan zikir n ayat suci
semua zikir yg ada dalam album ni sedap2 belaka...


~inilah cover album dia.... serius x rugi kalu korang beli~

p/s: merata mama cari selalu sold out ja CD dia... last jumpa jugak...memang CD ni terlaris di pasaran
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



8 ulasan:

intan_blur berkata...

nak cari smpi jumpe.. tq anis

IntaNBerliaN berkata...

mcm best je... leh cr gak ni.. dgr time2 prgnant camni.. mesti bagus kan utk kndungan n diri sendiri..

Kakzakie berkata...

Bagus anis bagilah irfan dengar selalu... biarlah jiwanya dibajai dgn alunan zikir dari yg lain-lain entah apa-apa sekarang nie...

mama irfan berkata...

intan: sama-sama ^_^

ina: memang best ina... yup sangat mama rekomen utk beli bagi baby dlm kandungan dengar..alisya pon leh dengar skali

kak zakie: thanks akak...

♥CeR!TeR@ CiNtA f@!sha♥ berkata...

as salam, ang jumpa kat na....
pueh la aku cari cd dia nie...
kat batu pahat xjumpa plak...
t aku nak try carik kat penang plak...
memg terbaek la zikir2 dia...

Nor Nadiah berkata...

betul tu...Subhanallah..

hari ni nad buat blogwalking besar2an.. xtahu la knal nad lagi ke x..:D

http://www.nornadiah.com/2012/04/jom-blogwalking-part-1.html

Papa Mifz berkata...

oh nak cari jugak la cd tuh....;)

mama irfan berkata...

kinah: aku jumpa kat pasar karat.... tu pon pueh carik kat merata x jumpa... asyik2 habis ja....

nor nadiah: kenal lagik... ^_^

papa mifz: bagus tu

Anugerah Illahi

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Hadiah Illahi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers