Selasa, 10 Julai 2012

motor hampir kena curik

ASalam..

Semalam mama dengar cita dr papa yg motor dia hampir2 kena curik.

Nasib la mama kt kampung..

Klu x mama yg drive keta p keja...

X pasai2 papa kena p keja nek keta..

Motor papa dh x leh start trus..

Habis diorang pecahkn..


Motor papa sbb selamat dr kena curi pon sbb papa tukar kunci yg jenis berkualiti sket.

Payah la skit si pencuri nk curi.

Tu pn tukar sbb sebelum ni penah kena curik jugak.


Kali ni pn soh papa tukar kunci jenis tu jugak..

Biar habis duit sket x pa.janji motor selamat..

Dh la nk posa.. Mcm2 dugaan melanda :(


P/s: sian pd owner 2 motor len..motor diorang x dpt dselamatkn, si pnjahat sempat curik.mlm tu 3 motor diorang kerjakan,1 motor (motor papa) yg selamat..


Published with Blogger-droid v2.0.3

8 ulasan:

Ummi Iman berkata...

Alhamdulillah. Masih ada rezeki. Duk Putrajaya pun ada pencuri juga ya. Apa nk heran kan pencuri ni tak kira tempat. Biar berhabis sikit dr habis byk kan.

Zie berkata...

Geram bila dgr org mencuri harta org... Emm Alhmdulilah, masih ada rezeki..

Mimie_Zatun berkata...

nak dekat2 pose ni ade jugak orang buat keje cam gini..
alhamdulillah motor tu selamat..

izla berkata...

masih ada jodoh ngan motor tu.
tapi tulah, memang kene pasang yg mahal2 sikit. untuk lebih perlindungan.

mimie.. berkata...

ishk...mcm2 kejadian lah skrg ni..nasib baik motor ko selamat...lepas ni kena berhati-hati sikit..

Sherwieyna Muzzawer berkata...

Nasib baik beli kunci mahal kan.kalau tak mesti pencuri tu dah berjaya. haih dekat-dekat nak puasa pun masih nak buat jahat,teruk betullah..

Deqla manjew berkata...

pencuri ada di mana2... dasar penyangak!! sabo je laa...

Papa Mifz berkata...

ish dah xde kerja lain ke dorang nih...nak mencuri jer tau...nasib motor nyer selamat yer...

Anugerah Illahi

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Hadiah Illahi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers