Rabu, 26 September 2012

Celebrate My 3rd Anniversary ^_^

Salam...
isnin lepas kan anniversary mama...
ingat x da apa2 pada hari tu... skali babah wat kejutan...
walau sederhana ja kitaorang celebrate, tapi mama hargai sangat...
dah lama sangat mama tringin nak makan kek aiskrim ni...
bila annyversary mama, suami mama pon belikan...^_^
sangat happy okey...
thanks babah cuz belikan....


ini bukan mama beli... tapi dapat freee.... alhamdullillah... kalu x brapa puluh la plak untuk satu bekas besar ni...


mama taruk flavour strawberry yougurt dan coklat cip .... Irfan makan habis satu bekas... mama n babah dapat rasa sket ja.... nasi umpan, letak kat sebelah dia pon dia x layan... last buang ja semangkuk nasi tuh...malam tu dia kenyang ngan ais krim je la...



mama n babah malas nak amik pict, last anak je la yang tolong potongkan kek...huhu









~anniversary mama+babah, anak yang celebrate..heheh~

9 ulasan:

:: Mrs.Eady :: berkata...

happy anniversaryyyyy :) waweeeee cantik nyer kek!

mamamyja berkata...

happy belated annyversary.. sedapnyer kek aiskrim tue..

mama irfan berkata...

mrs eady, mamamyja: thanks...

Kakzakie berkata...

Happy anniversary dari kakak.
Irfan sengih dapat potong kek mama/papa ye:)

Rose berkata...

Hepi Anniversary...dapnyer kek eskrim tuh.comel jer:D

mama irfan berkata...

kak zakie: thanks akak... ^_^
Rose: comel kn? tapi sory x sempat bwk opis....(kecik sgt)huhu

Sherwieyna Muzzawer berkata...

hepi anniversary my fren..semoga terus berbahagia..;D

mama irfan berkata...

amin... thanks sherwieyna ^_^

NoEn berkata...

happy anniversary

Anugerah Illahi

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Hadiah Illahi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers