Selasa, 25 September 2012

Jenjalan @ Ladang Anggur

Salam...
feeling kat oversea ja bila dok kat ladang anggur ni kan?? huahuahua
cuti raya bulan lepas mama berkesempatan melawat ladang anggur ni kat sik, kedah
kebetulan family mentua mama nak melawat sedara beliau yg tinggal kat sik...
kami pon apa lagi trus singgah sbb memang dekat sangat ngan umah sedara diorang...

lepas makan tengahari, perut kenyang, hati kenyang, sampai la kami kat sana....


murah????? bagi mama x berbaloi pon sbb p leh tangkap gambar ja sbb skang diorang dah x bagi petik dah... kalu nak petik, kena bayar la dik ooiiii..... sekilo anggur - RM50... (mahai kan? bek beli anggor oversea trus)


sepupu geng (alesya, irfan n hadif)




ada seni irfan pegang anggur


dari kiri: ayah, maklong, mak dan mak ngah


orang bagi jalan luas, kat situ gak dia nak jalan...adoooiii


pemandangan luar ladang



bergambar kenangan kami sekeluarga




3 ulasan:

Hilmirda Daud berkata...

Mahalnya anggur tu.. beli anggur import ajelah jawabnya.

mama irfan berkata...

tau x pa ^_^

QasehnyaRania berkata...

saya sendiri tak penah sampai lg..hihi

Anugerah Illahi

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Hadiah Illahi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers