Isnin, 3 September 2012

Selamat Ulang Tahun yang ke-2

Salam....
hari ni hari yang bermakna sangat...
tarikh hari ni la yang mama x kan dapat lupakan sepanjang hayat mama....
tarikh mama bertarung kesakitan untuk melahirkan zuriat yang mama nantikan...
skang dah 2 tahun sudah...
tapi kenangan manis tersebut masih segar dlm ingatan...

Ya Allah Ya Rabbi....
Engkau jadikanlah anakku seorang anak yang soleh, beriman, taat kepada ibu dan bapa...
Seorang anak cerdik dan pintar, baik hati dan penyayang...
Seorang anak yang sihat dan cergas.... amin....

 Selamat Hari Lahir Sayang....
Moga jadi anak yang mampu membawa mama dan babahmu ke syurga nak.... ^_^

Irfan 1 hari



Irfan 1 tahun



Irfan 2 tahun

p/s: perasan x gaya mulut kat gambar pertama n gambar kedua tu sama? sweett la ^_^

7 ulasan:

Sherwieyna Muzzawer berkata...

hepy bday irfan.semoga jadi anak yg soleh dan dengar ckp mama papa..

Afasz berkata...

comey nye anak akak >_< dah besar ensem ni

Iddin Balkish berkata...

Happy Birthday Irfan...
moga jadi anak yang soleh & beriman....:)

♥CeR!TeR@ CiNtA f@!sha♥ berkata...

as salam, selamat hari lahir sayang...moga jad anak yang soleh di dunia & di akhirat....AMIN
da bleh tambah lagi la

Zie berkata...

alahai chumel irfan nih... selamat hari lahir irfan, semoga jadi anak yg baik dan soleh...

IntaNBerliaN berkata...

selamat hari lahir irfan.. comelnyalah irfan ni..
ohya, irfan ni kiranya tua 2 hari je lah dari alisha yer.. -)

QasehnyaRania berkata...

hapy bufday buat irfan..semoga menjadi anak yg soleh ..amin

Anugerah Illahi

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Hadiah Illahi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers