Jumaat, 12 Oktober 2012

Gementaq



Salam suma....
entry ni just nak hilangkan rasa getaq....
tadi mama nyaris2 nak excident..
nak terlanggar bumper caldina....

actually time tu lampu isyarat hijau...
mama pon bawak la keta cam besa dengan radio yang agak kuat OTW ke opis...
pastu mama heran kenapa keta sebelah berenti walhal lampu hijau...
skali pandang ja depan, caldina tu brenti...
mama trus brek mengejut... aduh time tu rasa takut sangat...
mama x tau keta mama tul2 langgar keta tu tau tak...
sbb mama x kuar pon dari keta sbb blank sangat time tu...
bila pompuan tu kuar, mama pon buka pintu just tanya ' kena ka kak?'
dia cek pastu trus masuk dlm keta....
lepas tu baru mama kuar tengok... keta mama x da apa2 la....
keta dia mama x pasti sbb dia trus masuk dlm keta n blah ja...
mama pon x sempat nak minta maaf ke apa....


mama x dengar pon bunyi siren polis...
yang polis pon satu hal... tengah lampu hijau, kenderaan bawak laju, polis cross camtu ja...
mentang la bawak org besaq...
caldina pon satu napa la hang nak brek mengejut camtu... hg dah la dok depan, x kan x nampak... walhal keta sebelah hg pon dah berhenti....hang still x berhenti lagi...
mama yang dok belakang x nampak pon polis tu...

p/s taubat x mo pasang radio kuat2....(eh tapi tadi bukan kuat sangat pon...ehe...)
apapon mama minta maaf pada caldina tu ya...mama salah... ni entry luahan perasaan ja...huhu

6 ulasan:

:: Mrs.Eady :: berkata...

Err..kalo saya pun ketaq..

Sherwieyna Muzzawer berkata...

Mama lain kali hati-hati tau. syukur mama selamat..

mama irfan berkata...

mrs eady: tu lah... tangan pegang stereng pon tergetaq-getaq....

ssherwieyna muzzawer: thanks...alhamdulillah... pasni x mo bawak laju2 n pasang radio kuat dah... tobatttt....

mama_saly berkata...

betul tu...kalu saya tmpat mama pun jadi trketar2 juga.. mgkin saat ni kalu ingt tbayang2 lg kan..takut rasanya kalu sebut pasal xcdent ni kan... lain kali hati2 ya dear.. pesan dari sy tau...!

NoEn berkata...

nasib baik kan...
mujur xde pape

mimie.. berkata...

tu laa..hang tu kalau bawak keta memang laju pun..seriau aku nengok kadang2 tu huhu

tp apepun nasib baik laa hang tak apa2...
pengajaran la..lepasni kena berhati2 okey..

Anugerah Illahi

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Hadiah Illahi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers