Isnin, 21 Oktober 2013

Mama naik hijauuuuu!!!!!!

Salam readers...
weekend korang g mana?
mama sabtu dok umah ja...
ahad ja baru kuar jenjalan...
rancang nak g mid valley
time nak bertolak tu terjadi satu benda...
kunci keta hilangggggg.....

sabtu tu still mama perasan lagi...
dok elok ja atas meja tu...
tup2 time nak gerak, tengok2 kunci hilang...
nak kata mama amik, mesti mama ingat kan?
nak kata adik mama amik, dia kata x juga...
abis sapa lagi??????
mesti la budak bertuah tu kan????? irfann....grrrr

berpeluh kami bertiga cari...
mama cari dlm bilik, adik mama kat luar...
si abah plak kat dalam bilik stor yang tunggang langgang...
takut irfan masuk stor utk main mainan dia sambil main kunci kat situ ja

irfan apa lagi... dok membebel ja la keja dia....
kalut ajak abah dia kuar....
bila tanya kunci kereta irfan da main tak???
 selamba ja dia jawab ya...
irfan letak mana???
irfan x ingat la....
irfan cari jap kunci keta mama...
tau dia jawab apa???
'irfan penat la' (naik hijau mama dia dengaq....)

 dok kalut2 cari, irfan plak bagi tumpah susu..
gatai g bukak botol susu dia....
apa lagi... mama dia naik hijau la lagi....

dekat sejam jugak la cari kunci keta...
stor yang tunggang langgang sampai kemas la abah dia punya cari...
skali jumpa jugak...
dekat sejam jugak la mencari...
mungkin da hikmah kunci tu hilang....
umah pon siap berkemas..heheh

p/s sian la plak marah2 dia semalam :(





2 ulasan:

Deqla Manjew berkata...

hikhik.. sabo ye mama... irfan betul2 penat la tu smpai lupa kunci letak mana.. hihi.. naseb baik mamanya belom tukor jadi hulk.. ;p

mama irfan berkata...

tu lah....pas jumpa kunci tu rasa nyesal plak marah2 dia... kot betui2 dia penat...heheheh

Anugerah Illahi

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Hadiah Illahi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers